Fraze De Dragoste


De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se pot vedea cu ochiul. Cand inchid ochii, te vad pe tine!

Sunt frunze ce nu cad oricat de tare ar bate vantul... Sunt inimi ce nu se despart nici daca sint departe!

Ma trezesc cu gandul la tine… ma gandesc toata ziua la tine… adorm cu tine in gand… te visez… dar tot imi e dor de tine… Oare de ce?

Cand o sa ne intalnim vreau sa te sarut dulce, cand o sa dormim vreau sa te tin in brate. Esti ingerasul meu si vreau sa am grija de tine. Imi lipsesti mult...

Astazi mi-a fost dor de tine. Ieri mi-a fost dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine.

Nu pot sa respir cand nu esti langa mine pentru ca tu esti aerul meu!

Daca vrei sa stii cat de mult mi-e dor de tine, incearca sa prinzi picaturile de ploaie. Cele pe care le prinzi reprezinta cat de dor iti este de mine, iar cele pe care nu le-ai prins reprezinta cat de dor imi este mie de tine.

Te iubesc din tot sufletul meu de cand eram copii si mi-e dor de tine cam 24 de ore in fiecare zi.

Departe esti de mine, de nu te mai zaresc, departe ori aproape, eu tot te mai iubesc!

Noaptea e atit de rece si intunecata fara tine, nici o stea nu straluceste cind nu esti cu mine si mi-as dori atat de mult sa fii langa mine... Te iubesc!

Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una, care sa-mi inece obrazul sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart.

Am auzit pe cineva soptindu-ti numele, m-am intors sa vad cine este si atunci am realizat ca era inima mea ce imi spunea ca mi-e dor de tine.

Inima-mi plange cu suspine, fiindca tu nu esti langa mine. Stiu, departarea este grea, dar te rog nu ma uita!

Nu ti-am trimis acest mesaj cu o ocazie speciala. Am vrut doar sa-ti smulg o clipa din viata ta. Mi-e dor de tine.

Maine o sa te duc la gara si stiu ca am sa plang pe peron pentru ca fiecare secunda cu tine inseamna o viata de om.

Unde esti, iubire, sa ma atingi unde ma doare, sa ma saruti sa-mi treaca, sa te ating, sa plang pe umarul tau, unde esti cand am atata nevoie de tine?

Toate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez...

Vreau sa fii alaturi de mine, sa imi luminezi viata, sa imi faci ochii sa straluceasca, sa imi faci buzele sa zambeasca! Alaturi de tine inima mea are aripi, sufletul meu este un foc de artificii, visele mele devin realitate! Fii cu mine, caci numai alaturi de tine simt ca pot respira!

Iubitul meu, pe zi ce trece te iubesc tot mai mult... as vrea sa ramai langa mine mereu si iubirea ta sa fie la fel de mare ca niciodata sa nu-ti simt lipsa... te iubesc!

Comentarii

Comenteaza cu facebook