Sms-uri de dragoste-Love


Sms-uri de dragoste-Love SMS-Declaratii de dragoste



-Te vad printre stele, ochii tai sclipesc ca
ele, tu esti soarele si luna, bucuria vietii mele ,de-as avea putere sa privesc
in ochii tai si sa-ti spun ca TE IUBESC, crede-ma ca nu glumesc.

-O briza, un val, o adiere, un nor... un
sarut magnific, o atingere, o mangaiere; toate se numesc iubire! Emotia este
prezenta, tu esti departe, iar eu te visez !

 - Se spune ca doar odata in viata te
indragostesti cu adevarat.. sper sa fiu si eu prin preajma ta !


 - Daca un sarut ar fi o picatura de ploaie,
ti-as trimite dusuri, daca o imbratisare ar fi o secunda, ti-as trimite ore,
daca un zambet ar fi apa ti-as trimite marea, daca iubirea ar fi un om.. as
indraznii sa iti spun ca te iubesc.



 - De ce inchidem ochii cand dormim? De ce
inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele
mai pretioase lucruri nu se poate vedea cu ochiul. Cand inchid ochii te vad pe
tine!



 - Crezi in iubirea la prima vedere ?... sau va
trebui sa revin?



 - In razele de soare,eu stau si te privesc,
esti diamantul care ma face sa iubesc, iar in lumina calda, cu tine ma topesc,
as vrea ca niciodata sa nu ma mai trezesc.



 - Sunt doar o lacrima care cade... si nu e
nimeni sa aiba grija de mine... voi fi stearsa, lasata sa cad... Ce se va
intampla cu mine ?




 - Cand te-am cunoscut, mi-a fost frica sa nu
te plac. Cand te-am placut, mi-a fost frica sa nu te iubesc; iar acum cand te
iubesc, mi-e teama sa nu te pierd ...




 - Cand ma gandesc la infatisarea ta de ingeras
buzele mi se umezesc gandindu-ma ca ti-as putea vorbi in soapta, spunandu-ti
vorbe dulci.



 - Spune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut!
Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa iti dau! Spune-mi pe cine doresti, sa stiu
cine trebuie sa fiu! Spune-mi ca ma iubesti!



 - De-as fi apa n-as mai avea nevoie de
lacrimi, de-as fi foc n-as mai avea nevoie de caldura, de-ai fi doar al meu
n-as mai avea nevoie de nimic...



 - Ai inchis marea in ochi si soarele-n
suflet,ca ma topesc de cate ori ma atingi, si ma-nfior de cate ori ma privesti,
te iubesc si n-o sa renunt niciodata la tine...



 - Traiesc pt tine pt ca ma faci sa imi bata
inima repede atunci cand te vad, traiesc pt tine si nu imi pasa de ceilalti...
Te iubesc pt ca esti tu, mereu langa mine sau in gandul meu...



 - M-ai facut sa cred in tine, in iubirea ta..
m-ai facut sa, ma gandesc zi si noapte la tine... acelasi lucru-l fac si acum
chiar daca tu ai plecat... Te astept.. Vino.. !





- Inima
mea este ca un templu. Intri,te rogi si daca meriti ramai. Tu nici nu ai intrat,
nici nu te-ai rugat si totusi ai ramas... oare de ce?


 MARIUS
- Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am
trezit iubit-o sa iti zic noapte buna. NOAPTE BUNA!!!


 - Mi te-ai lipit de suflet ca timbrul de
scrisoare si nu te pot desprinde caci inima ma doare.


 - Daca esti o stea...iar eu iubirea
ta...atunci sunt sigur ca aceasta stea va straluci vesnic.



 - Dumnezeu a creat niste ingerasi si i-a pus
sa se joace, dar unul era asa de dulce si de dragut incat ceilalti l-au aruncat
pe pamant. Te-ai lovit?


 - Mi`a fost dat sa iubesc de doua ori in
viata: Prima oara te`am iubit pe tine, dar a fost o greseala... si a doua oara
este ca inca imi iubesc greseala !



 - Fii mereu un rasarit de soare cu chip de
inger. Vreau ca focul din inima mea sa aprinda si focul din inima ta fiind
mereu doua flacari pe acceasi lumanare.



 - Ar trebui sa te denunt pt. trafic de
droguri! Dar nu o fac pt. ca sunt dependenta.. si as muri fara o doza zilnica
din sarutarile tale!



 - Ma gandesc la tine asa cum se gandeste un
copil la viata, te doresc asa cum doreste un insetat un strop de apa, mi-e dor
de tine asa cum ii este dor omului de libertate... TE IUBESC



 - Daca as fi avut cate o bucatica din tine, de
fiecare data cand am adormit cu tine in gand, acum te-as fi avut langa mine ...



 - As vrea acum sa ma trezesc cu un sarut, cu
tine, sa sa-ti spun ca te iubesc, sa ma atingi pe mine, sa nu conteze vreun
prieten ci numai tu si eu. Te iubesc!!!


 - Esti prima dragoste nebuna ce sufletul mi
l-ai luat .. mi-ai luat si sufletul cu tine cand te iubeam cu adevarat!



 - Ma trezesc cu gandul la tine... ma gandesc
tota ziua la tine... adorm cu tine in gand... te visez... dar tot imi e dor de
tine... Oare de ce?



 - Daca as mai avea dreptul la o singura gura
de aer mi-as tine respiratia pana ajung la tine sa iti spun ca te iubesc...
chiar cu riscul de a muri...


 - Tu reprezinti fumosul, blandetea si gingasia
din viata mea. Fara tine viata mea ar fi cenusie dar cu tine.. e vie dulce si
colorata.


- Puisor
eu ma rog numai la un lucru, sa pot sterge o singura zi, un moment in care va
trebui sa ma uit in ochi tai pentru ultima data si sa-ti spun adio… ca pe o
lacrima...



 - In fiecare zii lipsa ta ptr mine este un
chin si nu-mi doresc decat sa te am din nou langa mine. Te rog intoarcete si
ramai cu mine... TE IUBESC!!!


 - As vrea sa fiu o perna moale ca un fulg, sa
dormi cu mine-n brate si sa nu ma lasi chiar daca eu... as incerca sa fug..


 - Durerea ce o port, nu pot s-o mai suport, in
lacrimi ma topesc in lacrimi ma trezesc... de ce oare TE IUBESC ?


 - Inima mea e ca un templu... intri te rogi si
daca meriti ramai! Tu niciodata nu ai intrat, nu te-ai rugat si totusi ai ramas...


 - Sunt departe de tine si-ti duc dorul.
Clipele pana la revedere imi par nesfarsite si doar amintirile noastre imi mai
inalta sufletul catre lumea fanteziei!

Comentarii

Comenteaza cu facebook