Sms-uri de dragoste Love



 - Ai grija de zambetul tau,de buzele tale,de
sufletu meu... Ai grija de inima mea... Ai grija de noi si de dragostea
noastra...



 - As vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe
trupul tau, sa ma evapor si sa ajung in cer, sa le spun ingerilor ca si pe
Pamant exista Raiul. Te iubesc!

 - Toata dragostea ti-o voi darui, pana vom
pluti peste nori, caci doar tu esti singurul pe acest pamant pe care il voi
iubi mereu!



 - Dintre toate prietenele care le-am cunoscut
tu esti cea pe care nu vreau sa o uit , si daca mor inaintea ta , voi ajunge in
rai si te voi astepta...


 - Cand o sa ne intalnim vreau sa te sarut
dulce, cand o sa dormim vreau sa te tin in brate. Esti ingerasul meu si vreau
sa am grija de tine. Imi lipsesti mult...


 - Am sa-ti spun un cuvant care doare : IUBIRE,
pentru el exista remediu prin : dragoste, incredere, devotament, sinceritate,
suflet, iar pentru mine acest remediu esti tu . . .



 - E noapte, mie frig si sunt atit de singura;
iar gindul meu e cu tine mereu... as vrea sa te simt aproape, sa ma tii in
brate si sa-ti spun cat de mult te iubesc


 - Nu pot sa respir cand nu esti langa mine
pentru ca tu esti aerul meu!



 - Ma trezesc cu tine-n gand adorm la chipul
tau visind dar tu n-ai vrut sa fii a mea , chiar daca esti dragostea mea.


- Daca tu
pleci totul se duce se duc iluziile mele si cu ele rostul meu. Daca tu pleci
viata mea este cea care se va duce. Daca tu pleci sufletul meu se va duce la ca
si soarele cand vine noaptea!



 - Se spune ca omul crede in ceea ce ii
place,iubeste si nu mai poate trai fiind departe de acel obiect, asa ca acum eu
cred in tine!



 - Daca as fi o planta as vrea sa fii apa mea,
sa fii soarele meu, as vrea sa fii insasi viata pentru mine. Te iubesc si te
voi iubi mereu.


 - Sunt frunze ce nu cad oricat de tare ar bate
vantul...sunt inimi ce nu se despart nicicand chiar daca sunt departe!!!


 - Departe esti de mine, de nu te mai zaresc,
departe ori aproape, eu tot te mai iubesc!




 - Cineva TE IUBESTE, si ar vrea sa stii ca
vrea sa fie cu tine oriunde vei fi. Cineva TE IUBESTE si ar vrea cineva sa
intre in INIMA TA.


 - Niciodata n-am crezut ca vei fi.. dar uite
ca esti.. esti aici... aproape de mine,langa inima mea.. Te iubesc foarte
mult.. crede-ma! Esti tot ce am mai scump pe lume!



 - Incep sa realizez cat de departe esti de
mine, caci simt un gol imens in suflet care doare si nu poate fi alinat decat
de mangaierea ta! Iti simt lipsa,IUBIRE...


 - Uita-te pe cer.. daca ai numara toate
stelele , ai afla de cate ori te iubesc..


 - As vrea sa fiu o stea... o stea cazatoare,
sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc, printesa mea.


 - Ce sa scriu?...nu incap decat 160 de
caractere...oare de cate ori pot scrie TE IUBESC ?


MARIUS   - Iubirea ta e singurul gand pentru care
exist. Nu uita ca pentru tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc .


 - Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult,
ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea
tarziu caci s-a terminat.


 - Daca as amaneta un gram din dreagostea mea
pt tine, ti-as cumpara lumea intreaga si inca ceva ...sper ca esti bine.


 - Tu esti visul meu ...unicul meu vis
...MARIUS-as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii, sa te string asa de tare
incit TU si EU sa devenim un singur suflet.

-
Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind. E o taina pe
care indragostitii o ascund de frica lumii ....cind taina e descoperita dragostea
se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina .

 - Cel mai trist lucru in lume, este acela, ca
uneori sufletul ti-l ia tocmai acela ce nu are nevoie de el.


 - Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai
cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pt ca altfel m-as fi topit
deja.


 - Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit
in lume! As vrea o lacrima, doar una care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi
sa sterga distantele ce ne despart.


 - Nu pot sa dorm si ingerasul mi-a spus sa ma
gandesc la ceea cei mai frumos in viata mea. M-am gandit la tine pentru ca
viata mea esti TU..."MiSs_YoU"


 - Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand
sunt cu tine. Pentru ca atunci cand sunt cu tine sunt beat de fericire si ar
putea sa-mi ia permisul.


 MARIUS - Toate zilele sunt nopti pana te vad,
iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez...


 - Surasul tau o raza de lumina in viata mea,
parfumul tau, aerul pe care il respir, de n-ai fi tu ce rol ar mai avea viata,
un vis ar fi amestecat cu ceata. te iubesc.

MARIUS    - Un duh mi-a promis 3 dorinte. Eu i-am
spus ca nu vreau 3, nici macar doua, ci una singura: Mi-as dori sa te am pe
tine!



 - D-zeu ne-a dat 2 picioare sa mergem, 2 maini
sa tinem, 2 ochi sa vedem, 2 urechi sa auzim, dar de ce ne-a dat o sg inima? Pt
ca pe cealalta i-a dat-o altcuiva ca tu sa o gasesti.


 - Fara dragoste suntem orfani de toate, fara
pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!


 - Iubirea e tot ce dorim, iar in final e tot
ce-am avut. Daca exista un sens al vietii... atunci EA este sensul, daca nu...
EA ar trebui sa fie...


 - De-ash putea sa-tzi insemn privirea-tzi prin
vorbe shi farmecul prin ritmuri, vor spune cei ce vin: "Poetul minte! N-au
existat asemeni ingeri pe Pamant!"


 - E atat de frumos sa gasesti sentimentul
pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa
iubesti si sa fii iubit.


 - N-ai fi crezut ca o sa te iubesc, n-ai fi
crezut ca ma vei iubi, dar acum suntem impreuna si nimeni si nimic nu ne va
desparti vreodata! Te iubesc!


- O
briza, un val, o adiere, un nor ....un sarut magnific, o atingere, o mangaiere;
toate se numesc iubire! Emotia este prezenta, tu esti departe, iar eu te visez!


 - Atunci cand iti lipseste ceva, asa cum iti
lipseste aerul, apa, hrana de toate zilele atunci poti spune ca iubesti cu
adevarat.

 - Cand cineva va putea scrie cu un cub de
gheatza pe soare inseamna ca te va iubi mai mult ca mine.


 - Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai
gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea
printre lacrimi...


 - Am vrut sa aflu ce-i iubirea , am cautat in
dictionar si am gasit numai cuvinte complicate...am cautat in inima mea si
te-am gasit pe tine...


 - Te iubesc la nesfarsit si tot ce imi doresc
este sa te am langa mine mereu! Te iubesc dragostea mea!

Comentarii

Comenteaza cu facebook