Sms-uri de dragoste Love



 - Noaptea e atat de rece si intunecata fara
tine, nici o stea nu straluceste cand nu esti cu mine si mi-as dori atat de
mult sa fii langa mine... Te iubesc!



 - Un trandafir as vrea sa fiu, sa te sarut
printre petale, somnul sa ti-l veghez pana tarziu, ca sa te simti si tu o
floare.


 - In razele de soare,eu stau si te privesc,
esti diamantul care ma face sa iubesc, iar in lumina calda, cu tine ma topesc,
as vrea ca niciodata sa nu ma mai trezesc.


 - Din apa marilor as vrea sa impletesc
Cuvantul dulce "TE IUBESC" Si tie sa ti-l daruiesc, ca esti tot ce
imi doresc!


 - Daca as primi cite o stea de fiecare data
cind ma gindesc la tine , as tine tot Universul in maini.



 - Dragostea adevarata: incepe cu o scanteie,
se sudeaza ca o prietenie si e multiplicata calitativ prin fidelitate unul fata
de celalalt.


 - Imi reamintesc clipa dulce, cand ai aparut
in calea mea, ca o fantoma ce seduce, cu parul tau rosu ca focul si ochii tai
albastri ca cerul senin de vara, imi reamintesc primul sarut care ne-a unit si
zabetul tau dulce... Te iubesc!


 - Barbatii iti vor spune multe, ca te iubesc
si cum si cat, vor spune mai frumos ca mine, dar nu te vor iubi atat.


 - Sa glumesti in iubire dar sa nu iubesti in
gluma ...



 - Acolo unde nu exista fericire, acolo unde
staruieste intunericul si viata trece fara alinare, acolo sunt eu, inecandu`ma
in lacrimi de dor ... pentru TINE!


 - Nu ma cauta... Eu sunt peste tot in jurul
tau: in fulgii de nea, in lumina alba a diminetii, in pustietatea noptii...
Doar inchide ochii si lasa-ma sa te simt...



 - Cauta in sufletul meu pacea, cauta iubirea,
pasiunea, tandretea, cauta implinirea... Cauta si te vei regasi gasi acolo,
foarte aproape de inima mea...


- Sa
astepti mereu dragostea ca pe un fel de jertfa pe care nu ai cum s-o oferi,
pentru ca de fapt asteptai o jertfa pe care sa o poti oferi ca pe o dragoste..



 - Sa ai curaj sa risti pentru adevarul din
inima ta, dar sa nu te minti cand il asculti.



 - Unii oameni vin si pleaca repede din viata
noastra, altii stau o vreme, punandu-si amprenta pe inima noastra. Dupa
plecarea lor, nu vom mai fi niciodata aceiasi.



 - Dragostea e speranta si fara speranta lumea
nu ar exista...


 - Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa
vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti...



 - Cel mai trist lucru in viata e sa-l vezi pe
cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva.



 - Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca
cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in
urma... ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul...


 - ...Imi este greu fara tine, dar tu mai
avertizat... deci nu am scuze ca m-am trezit din visul frumos in care TU si EU
am fost..., dar si asa tu ai ramas, esti si vei fi..., visul frumos ce seara de
seara mi-l voi aminti.. "MiSs_YoU"



 - Daca vrei sa-ti fie bine,atunci gandestete
la mine! De vrei sa fi si fericita, gandestete clipa de clipa. Liniste de vrei
sa ai, langa MINE MEREU SA STAI ! TE IUBESC.



 - Dragostea nu are nevoie de cuvinte...Se
poate spunde Te Iubesc cu o singura privire.


 - Fiecare apus aduce o amintire. Fiecare rasarit
aduce o speranta... Intre apus si rasarit sunt ore fara viata... sunt orele in
care esti departe de mine!



 - Daca m-ai intreba cine sunt ti-as raspunde
IUBIREA, daca m-ai intreba ce fac, ti-as spune IUBESC, daca m-ai intreba pe
cine, as spune PE TINE!


 - Esti o bucata de raza rupta din soare si
cazuta pe pamant pt. a-mi lumina inima si sufletul pierdut in splendoarea
frumusetii tale.



 - Daca as putea sa rearanjez alfabetul, as
pune tu si eu impreuna.



 - Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai
cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pt ca altfel m-as fi topit
deja ..



- Deseori
zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang!



 - Iti aduc in dar cel mai pretios cadou pe
care un om l-ar putea face unui alt om: inima mea. Trebuie sa ai grija de ea,
sa o tii la loc intunecos, departe de lumina, de pisica, de umezeala si de
oameni straini. De asemenea, din 12 in 12 ore trebuie sa verifici daca mai
bate. S-o stapanesti sanatoasa! Te iubesc!


 - Tu vei fi mereu langa mine, timpul ce trece
va sta. Si rasaritul cu apusul.. .poate, se vor saruta.


 - Uneori ai nevoie de dragoste, uneori ai
nevoie de singuratate, uneori de zi , alteori de noapte, uneori de frig ,
uneori de caldura... dar intotdeauna am nevoie de tine!!!!!!



 - ..exista frunze care nu cad oricat de
puternic vant ar fi; exista oameni pe care-i iubesti, pe care nu-i uiti
niciodata chiar daca uitarea este lege a firii.


Comentarii

Comenteaza cu facebook