Sms-uri de dragoste Love


- Peste ani voi pasi alaturi de tine in
adancul padurilor verzi; pe tarmuri cu nisip; si cand sorocul vietii noastre pe
pamant se va sfarsi si in ceruri iti voi da mana mea.


 - Voi inceta sa te iubesc abia atunci cand un
pictor surd va reusi sa picteze sunetul produs de o petala de trandafir in
caderea ei in oceanul de cristal sau ...poate nici atunci !


 - Se intampla in viata sa iubesti dar sa fii
ranit ... iti iei viata de la capat, vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt
mereu in inima ta amintindu-ti ca iubirea este cel mai frumos lucru care te
poate condamna la suferinta ..


 - Vreau sa stii ca zi de zi ma gandesc la
tine,as vrea sa te sarut clipa de clipa si sa te am langa mine secunda de
secunda.



 - Nu pot sa-ti spun acum ce vreau .Nu pot acum
eu nu mai stau. Un singur lucru ti-l rostesc. E acel simplu TE IUBESC.


 - Chiar de-ar fi sa mor eu niciodata nu ti-as
face rau ..iar daca fericirea ta e in bratele ei, prefer sa plang eu decat sa
te stiu suparat departe de ea...


 - Cat de MULT te iubesc ... nu vei sti
NICIODATA... ai patruns in inima mea fara sa-mi dau seama ...astept sa vina
ziua aceea cand totul va fi asha cum ne doream...


 - Acum tot ce a fost intre noi pare demult
...incerc sa-mi amintesc dar nu pot ...tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu
traiesc doar pt tine .


 - M-ai acceptat asa cum sunt si acum esti o
parte din sufletul meu. Te iubesc!


 - Daca pana acum ma gandeam daca e bine sau nu
ceea ce se intampla, acum nu ma mai intereseaza. Stiu ca te iubesc si asta e
tot ce conteaza...


 - Esti totul pentru mine. Ai aparut in viata
mea pe neasteptate, m-am indragostit de tine pe neasteptate. A meritat !!!



 - Ieri eram aici amandoi,tinandu-ne de mana si
facandu-ne planuri de viitor... nu pot sa cred ca azi sunt doar eu, singura, in
acelasi loc unde tu mi-ai spus ca ma iubesti... doar eu ma mai gandesc inca la
acel moment perfect ...



 - Esti iubitul mintii, inimii si trupului meu,
esti printul fermecat al viselor mele romantice, incantarea si minunea
sufletului meu!


 - Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si
ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperat sa-mi gasesti
iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit
demult... vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu...


 - Am nevoie de 5 minute din viata ta: in
primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat
te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine...



 - Daca-as fi o pisicuta as iubi un motanal Dar
asa sunt o fetita si iubesc un baietel



 - Te voi iubi si atunci cand marile vor
seca... Te voi iubi si atunci cand stancile se vor topi.... Te voi iubi si
atunci cand scurs nisipul vietii va fi!


 - Daca mi-ar fii dat in viata sa iubesc doar
de 2 ori prima data te-as iubi pe tine si daca asta ar fii o greseala a doua
oara as iubi greseala .



 - Cat de mult te iubesc nu vei stii niciodata!
Iti pot spune doar ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu ma gandesc la
tine. E mult sau e putin? Cand vei stii raspunsul se va risipi si misterul!



 - Cuvintele nu imi ajung, asa ca inchide-ti
ochii, apropie-te de ecranul telefonului... saruta-l, eu sunt de partea
cealalta si te sarut... atat de mult te iubesc.



 - Iti multumesc pentru ca existi in viata mea
si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit.


 - Esti cea mai dulce fata pe care am
intalnit-o pana acum, eu te iubesc din tot sufletul meu si vreau sa iti spun ca
niciodata n-am intalnit o fata ca tine. Te iubesc si te voi iubi incontinoare..


 - Tu esti viata mea, ziua nu are rost fara
dragostea ta, cand te-am vazut am stiut ca dragostea inca o victima a mai
facut!


 - As vrea sa fiu o lacrima ce izvoraste din
ochii tai frumosi. Daca a i fi o lacrima a mea nu as mai plange niciodata de
teama sa nu te pierd.. i love you and i know it is very hard to keep you close
to me ... baby...


- Un
zambet nu inseamna fericire asa cum o lacrima nu inseamna durere. Potzi plange
cand esti fericita, potzi sa razi cand inima itzi plange!!!


 - Iubeste caci numai iubind poti vedea
frumusetile vietii astfel vei fi mai fericit si orice obstacol il vei trece mai
usor.



 - Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul
delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara esti tot ce am
si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc!


Comentarii

Comenteaza cu facebook